Word Slank Revolutie

Het Dash dieet

Beste programma’s voor gewichtsverlies – gemakkelijk te volgen, betaalbaar en geweldige resultaten!

Het Dash dieet voor mensen met diabetes en hoge bloeddruk is een gewichtsverlies programma of dieet programma dat een geleidelijke vermindering inhoudt van koolhydraten. Het dieetplan houdt in dat er geen suikers, witte bloem, pasta’s en rijst worden gegeten, de voedingsmiddelen die veel koolhydraten bevatten. Het dieet pleit voor vermindering van zetmeel, waardoor ook de hoeveelheid triglyceriden in uw bloed minder word en u minder kans loopt op hartziekten. Het dieet is een van de meest voorkomende dieetplannen en programma’s die je op internet kunt vinden er zijn ook veel boeken en video’s over het dieet.

Het doel van het dieetplan

Is het verminderen en minimaliseren van de hoeveelheid koolhydraten die rijk zijn aan calorieën per gram. Het idee is om de hoeveelheid vetten en eiwitten te verhogen. Ook is het de bedoeling om het vetgehalte van je dieet te verhogen, een dieetplan voor de lange termijn. Het handige idee erachter is om je eetgewoonten en om te veranderen. De consumptie van koolhydraten en suikers door je lichaam kan gezondheidsproblemen veroorzaken zoals hoge bloeddruk, hoog cholesterolgehalte, diabetes en een hoger hongergevoel. Wanneer je lichaam te veel koolhydraten consumeert, ontstaan ​​er vetten en triglyceriden in je bloed en ga je meer vetten eten.

Deze plannen omvatten

vaak de consumptie van meer vis en salade, minder witte bloem en rijst en vele andere koolhydraten. U eet niet meer granen, brood en pasta’s en meer fruit en groenten. U vermijdt het eten van meer vlees en beperkt de hoeveelheid boter. U drinkt meer rode wijn en vermindert suiker en alcohol. U drinkt geen andere dranken dan water. U vermijdt roken en rookt niet.

Dit zijn de aangeboden dieetprogramma’s

En programma’s of plannen die u online kunt vinden voor gewichtsverlies.Het voordeel van deze programma’s is dat je geen gecertificeerde professionele nodig hebt om je gids en steun te zijn, want er zijn veel gratis programma’s online. Voor de beste resultaten, is het het beste om een ​​persoonlijke trainer of een coach om u te helpen om u eetgewoonten te veranderen en verbeteren en norm te leven.